واکنش همسر نتانیاهو به محاصره اش توسط معترضان

کدخبر: ۵۵۸۸۹۷
همسر بنیامین نتانیاهو که توسط معترضان در تل‌آویو محاصره شده بود گفت: این رویارویی می‌توانست به قتل ختم شود.
واکنش همسر نتانیاهو به محاصره اش توسط معترضان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «سارا نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که چهارشنبه شب (اول مارس) در یک آرایشگاه در شهر تل‌آویو توسط تظاهرکنندگان محاصره شده بود، درباره این موضوع اظهاراتی مطرح کرده است.

روسیا الیوم گزارش داد، همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از معترضانی که در مقابل سالن آرایشگاه او در تل‌آویو تظاهرات می‌کردند، درباره آن درگیری نوشت: «این رویارویی می‌توانست به قتل ختم شود».

سارا نتانیاهو در حساب کاربری خود در «اینستاگرام» نوشت: «حادثه هولناکی که دیروز رخ داد می‌توانست به قتل ختم شود. زمان توقف هرج و مرج فرا رسیده است... زمان آن فرا رسیده است که رهبران مخالف خشونت، هرج و مرج و تحریک را محکوم کنند».

همسر نتانیاهو در مطالب خود در فضای مجازی، از نیروهای امنیتی، به ویژه «ایتمار بن گویر»، وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم و «کوبی شابتای»، کمیسر پلیس تل‌آویو، به دلیل «نگرانی‌های شخصی‌شان برای او» تشکر کرد.

روز چهارشنبه، اول مارس با گسترش تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی کابینه «بنیامین نتانیاهو»، معارضان مسیرها و راه‌های اصلی تل‌آویو منتهی به قدس اشغالی و حتی داخل شهر را با زنجیر و سیم‌خاردار مسدود کردند. تظاهرات‌کنندگان ضمن بستن مسیرهای اصلی تل‌آویو، در درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که به اقدامات مستقیم علیه کابینه نتانیاهو ادامه خواهند داد.

همان شب اعتراضات در داخل تل‌آویو به اقصی نقاط این شهر رسید و از تجمع در مرکز شهر فراتر رفت. معترضان، سارا نتانیاهو همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در یک آرایشگاه در شهر تل‌آویو محاصره کرده و علیه او شعار می‌دادند.

در پی این امر، بنیامین نتانیاهو طی پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «فعالان شورشی تحت رهبری یائیر لاپید [رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر سابق] همچنان از خطوط قرمز عبور می‌کنند. آن‌ها در حال حاضر همسرم را در تل آویو مورد آزار و اذیت و تهدید قرار می‌دهند. من از لاپید و اپوزیسیون می‌خواهم که فوراً این کار را متوقف کنند و این اقدام شنیع را که بی‌سابقه است، محکوم کنند».

از سوی دیگر، بن‌گویر نیز از پلیس رژیم صهیونیستی خواست تا همسر نتانیاهو را به نحوی از مکان محاصره شده خارج کند. سرانجام او تحت تدابیر ویژه امنیتی توانست به سلامت، محل اعتراضات را ترک کند. وبگاه خبری «تایمز» اسرائیل در این باره نوشت: پلیس سرانجام توانست، سارا همسر نتانیاهو را از میان جمعیت عبور دهد. در حالی که تظاهرات‌کنندگان در بیرون از سالن آرایشگاه شعار می‌دادند: «کشور آتش گرفته و سارا موهایش را اصلاح ‌می‌کند!»

ایتمار بن‌گویر، در توئیتی نوشت: «دسته‌ای از شورشی‌ها که تحمل شکست تلخ در انتخابات و از دست دادن قدرت را ندارند، به همسر نخست وزیر حمله می‌کنند. از پلیس می‌خواهم که سریعا برای حفاظت از جان او هرکاری که نیاز است، انجام دهد».

حتی «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و از همراهان لاپید نیز از معترضان خواست که به همسر نتانیاهو اجازه دهند که به منزلش بازگردد و در توئیتر نوشت: «من از تظاهرات‌کنندگان در میدان شهر درخواست می‌کنم: اجازه دهید همسر نخست‌وزیر به خانه خود بازگردد و به برافراشتن پرچم‌ها و ابراز فریادهای صادقانه‌مان ادامه دهید، ما با هم به شیوه‌های مختلف قانونی برای توقف کودتا همکاری خواهیم کرد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید