فوت مجری تلویزیون بخاطر ابتلا به سرطان +جزئیات مراسم تشییع

کدخبر: ۵۶۰۲۳۷
یک مجری کارشناس تلویزیون بعد از ماه‌ها دست‌و پنجه با بیماری سرطان، روز پنجشنبه ۱۸ اسفندماه از دنیا رفت.
فوت مجری تلویزیون بخاطر ابتلا به سرطان +جزئیات مراسم تشییع

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مسعود دیانی، ۱۹ اسفند در اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر  این منتقد، پژوهشگر حوزه دین و اندیشه و مجری- کارشناس برنامه «سوره» و قائم مقام شبکه ۴ تلویزیون روز جمعه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۹ صبح در حسینیه ۱۵ خرداد اصفهان در خیابان آپادانا اول برگزار خواهد شد.

مراسم وداع پیکر مسعود دیانی، روز پنجشنبه (۱۸ اسفندماه) از مقابل مسجد بلال صدا و سیما  با حضور مسئولان کشوری و دوستان و همکاران او برگزار شد.

 حجت‌الاسلام مسعود دیانی متولد بهمن ۱۳۶۰، دانش‌آموخته حوزه علمیه بود و در عین حال تا رده دکتری دین‌پژوهی در دانشگاه نیز به تحصیل مشغول بود.

او حدود چهار سال با اجرای برنامه «شب روایت»، از مجموعه برنامه‌های شب‌های هنر شبکه ۴ دیده شد. سپس خیلی زود در قاب برنامه «سوره» دیده شد که با موضوع دین و به شکل مصاحبه محور (تاک شو) روی آنتن شبکه ۴ می‌رفت.

دیانی سپس با ادغام چند موسسه از جمله دفتر شعر و ادبیات داستانی و شکل‌گیری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و در آغاز دور جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌عنوان رییس وقت دفتر شعر و ادبیات داستانی منصوب شد که بعدها این دفتر در موسسه یادشده جایگاه معاونت به خود گرفت. بیماری سرطان اما خیلی زود به سراغ او آمد و اصلا اجازه نداد که ایده‌ها و کارهایش را در این کسوت آغاز کند.در نتیجه مجبور شد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران را ترک کند و به روند دشوار درمان بیماری مشغول شود. هرچند چند ماه بعد و با تغییر مدیریت شبکه ۴ به شکلی نمادین به‌عنوان قائم مقام این شبکه نیز منصوب شد.

او بعد از ماه‌ها دست‌و پنجه با بیماری سرطان، روز پنجشنبه ۱۸ اسفندماه از دنیا رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید