هشدار به تهرانی ها؛ بارش و باد شدید در راه است

کدخبر: ۵۶۱۳۲۴
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد، ادامه داد: توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.
هشدار به تهرانی ها؛ بارش و باد شدید در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس مدیرکل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی وزش باد شدید همراه با بارش در تهران خبر داد.

مدارس مشهد غیرحضوری شد

مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از عصر چهارشنبه تا پنج‌شنبه، آسمان تهران گاهی با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف همراه با کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام هشدار سطح نارنجی گفت: به‌دلیل فعالیت این سامانه احتمال کاهش دید، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و اختلال در ترددهای شهری و بین شهری نواحی کوهستانی و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد، ادامه داد: توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کرده و کانال‌ها و آب‌روها لایروبی شود و دستگاه‌های مرتبط تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از بروز خسارت داشته باشند.

غلامی به وزش باد شدید از پنجشنبه تا جمعه و تندبادهای لحظه‌ای اشاره کرد و گفت: بر اثر فعالیت این سامانه خسارت به تجهیزات شهری و سقوط تابلوها، داربست و سازه‌های موقت پیش‌بینی می‌شود و لازم است از حضور در فضای باز خودداری کرده و فعالیت‌های عمرانی تعطیل و از پارک کردن خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان قدیمی اجتناب شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید