در پی زلزله ۵ ریشتری به مرکزیت حلبچه؛

کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد

کدخبر: ۵۶۱۷۷۴
در پی زلزله ۵ ریشتری به مرکزیت حلبچه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند و اعلام وضعیت زرد شد.
کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ساعت ۲۲:۰۲ دقیقه امروز ۲۵ اسفندماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری زمین در هلبچه عراق به وقوع پیوست که در بخش‌هایی از غرب کشور از جمله منطقه اورامانات کرمانشاه شهرستان پاوه احساس شد.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کرمانشاه در پی زلزله ۵ ریشتری حلبچه خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی زلزله ۵ ریشتری به مرکزیت حلبچه تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند و اعلام وضعیت زرد شد.

وی با بیان اینکه این زلزله در بخش زیادی از استان کرمانشاه به خصوص شهرستان پاوه احساس شده است، افزود: احساس لرزش در بخش‌هایی از استان ناشی از زلزله حلبچه در کشور عراق بوده و براساس ارزیابی‌های اولیه تاکنون هیچگونه خسارتی در استان کرمانشاه اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از هم‌استانی‌ها خواست تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید