هشدار هواشناسی / کاهش محسوس دما و بارش تگرگ در این استان

کدخبر: ۵۶۲۷۵۷
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش محسوس دما در این استان و احتمال رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد خبر داد.
هشدار هواشناسی / کاهش محسوس دما و بارش تگرگ در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل هواشناسی البرز گفت: رعد و برق، تگرگ، وزش باد و کاهش محسوس دما برای استان پیش‌بینی می‌شود.

65 کشته در اثر سیل و طوفان سهمگین / خسارت سنگین به منازل مسکونی و خیابان‌ها

آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تندری در استان البرز تا عصر چهارشنبه در استان البرز است.

وی بیان کرد: به موجب آن رگبار باران، در ارتفاعات رگبار برف، رعد و برق، تگرگ، وزش باد، کاهش محسوس دما، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی یخبندان و ریزش سنگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، در ارتفاعات برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید و لحظه‌ای، احتمال تگرگ، روند کاهش دما است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و در ارتفاعات برف، رعد و برق، وزش باد شدید و لحظه‌ای، احتمال تگرگ و کاهش محسوس دما است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید