هشدار هواشناسی به البرز / بارش شدید باران و لغزندگی راه‌ها

کدخبر: ۵۳۱۴۷۳
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز با اشاره به بارش شدید باران در راه‌های این استان گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.
هشدار هواشناسی به البرز / بارش شدید باران و لغزندگی راه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌ رییس پلیس راه البرز از بارش باران در راه‌های این استان خبرداد و گفت که رانندگان باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون در محورهای ارتباطی این استان به ویژه جاده کرج  - چالوس شاهد بارش باران شدید هستیم که سبب لغزندگی سطح محورها شده است. 

واکنش پلیس به تخریب موتور سیکلت های مردم/ کار پلیس نبود!

وی گفت: به دلیل لغزندگی سطح زمین رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.

کرمی درخصوص وضعیت ترافیک در آزادراه های استان البرز افزود: اکنون ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران - کرج در محدوده گرمدره، شهرک جهان نما تا پل کلاک و  در ادامه تا پل فردیس سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین درخط جنوبی آزادراه قزوین - کرج ترافیک در محدوده  پل مهرشهر و پل فردیس سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مسافران  هنگام سفر در جاده ها این استان  تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به ویژه در جاده های کوهستانی همراه داشته باشند.

کرمی افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های  استان البرز مستقر شده اند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید