هشدار نسبت به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این استان

کدخبر: ۵۶۳۶۱۷
اقتصادنیوز: سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی، گفت: بی‌احتیاطی و رها کردن آتش و حتی خاکسترهای نسوخته در جنگل ممکن است فاجعه‌آمیز باشد.
هشدار نسبت به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: به دلیل وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی در استان، مردم و گردشگران از روشن کردن آتش در مراتع و مناطق جنگلی خودداری کنند.

جاده هراز زمستانی شد / توصیه پلیس به رانندگان

سرخوش کرم زاده با اشاره وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی اظهار کرد: این هشدار از عصر روز سه شنبه شروع و تا پایان روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی، افزود: بی احتیاطی و رها کردن آتش و حتی خاکسترهای نسوخته در جنگل ممکن است فاجعه آمیز باشد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان تصریح کرد: به دلیل وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی استان، مردم و گردشگران از روشن کردن آتش در مراتع و مناطق جنگلی خودداری کنند.

کرم زاده با اشاره به اینکه نقش مشارکتی مردم در حفاظت از جنگل‌ها بسیار اثرگذار است، ادامه داد: مردم بویژه روستاییان گیلانی با مشاهده هر گونه حریق در طبیعت، مورد را فوری با شماره‌های ۱۳۹ و۱۵۰۴ گزارش دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید