در پاسخ به «اقتصادنیوز» مطرح شد؛

بدترین تصمیم دولت رئیسی در 1401 از نگاه هاشمی طبا /نمره منتجب نیا به عملکرد دولتمردان

کدخبر: ۵۶۴۴۲۴
هاشمی طبا درباره عملکرد مثبت و منفی دولت خاطر نشان کرد: مجموعه حکومتی ما، درباره مسائل کرونا اقدامات مناسبی انجام دادند و لایحه مولد سازی بدترین تصمیم بود.
بدترین تصمیم دولت رئیسی در 1401 از نگاه هاشمی طبا /نمره منتجب نیا به عملکرد دولتمردان

حجت الاسلام رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با اقتصادنیوز، درباره عملکرد دولت در سال 1401، گفت: علی رغم تاکید و اذعان به این که دولت قدم هایی را بر می دارد و برخی اقدامات آن قابل تحسین است اما، مجموعه دولت را ناکارامد و ناتوان می بینم . شخص رئیس جمهور و اغلب وزرا تخصص و کارآمدی لازم را ندارند بنابراین، خروجی تصمیمات دولت را مثبت ارزیابی نمی کنم.

نمره 6 سیاستمدار اصولگرا و اصلاح طلب به عملکرد دولت رئیسی

دولت رئیسی، از ضعیف ترین دولت های بعد  از انقلاب است

وی گفت: در حال حاضر همه مردم آثار این ناکارآمدی را مشاهده می کنند و علی رعم تبلیغات گسترده ای که در صدا و سیما به نفع دولت انجام می شود اما نمره بالایی ندارد و جز ضعیف ترین دولت ها محسوب می شود و ادامه این روند برای نظام مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

دولت رئیسی ناکارآمد باقی می ماند

برگ برنده دولت در سال 1401

این سیاستمدار اصلاح طلب درباره عملکرد مثبت دولت هم بیان کرد: بهترین عملکرد دولت را می توان ارتباط بیشتر وزرا با مردم و سفرهای استانی دانست هر چند که بیشتر آنان جنبه تبلیغاتی دارد اما می توان آن را یک برگ برنده برای دولت دانست.

سال سخت مردم 

وی با اشاره به عملکرد منفی دولت هم گفت: در زمان اقای رئیسی شعارهای که ایشان در تبلیغات انتخاباتی دادند محقق نشد مانند فیلترینگ فضای مجازی و همچنین با مدیریت بد اقتصادی کشور مردم سخت ترین شرایط معیشتی  را در بعد از انقلاب تجربه می کنند. در حوزه سیاسی هم فضای بسته ای ایجاد کردند و با اعتراضات مردم با شانتاژ و بگیر و ببند برخورد می کنند.

دولت ما راه را درست انتخاب نکرده است

مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب هم درباره نمره دولت به اقتصادنیوز گفت: با توجه به اشاره رهبر انقلاب به مسائل اقتصادی، خصوصا تولید و تورم باید به مرحله دیگری از استراتژی های اقتصادی فکر کنیم چرا که زیربناهای اقتصادی ما در حال از بین رفتن است. یعنی وقتی مشکل زیربناهای اقتصادی ما در آب و کشاورزی، برق و ... حل نشود؛ راهکارهایی که برای رشد و تورم استفاده می شود به نتیجه نخواهد رسید.

نمی توانم نمره بدهم

وی افزود: من فکر می کنم دولت ما راه را درست انتخاب نکرده است. من معتقدم خیلی از مسئولان شایستگی لازم را برای انجام کار ندارند. بنابراین، نمی توانم نمره بدهم.

هاشمی طبا درباره عملکرد مثبت و منفی دولت هم خاطر نشان کرد: مجموعه حکومتی ما، درباره مسائل کرونا اقدامات مناسبی انجام دادند و لایحه مولد سازی بدترین تصمیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید