درخواست فوری قالیباف از روسای کمیسیون اقتصادی و قضایی

کدخبر: ۵۶۶۰۹۲
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به روسای کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و اقتصادی خواستار تسریع در ارائه گزارش کمیسیون درباره مواد ارجاعی از طرح مالیات بر سوداگری و همچنین حمایت مالی از افشاگران فساد به صحن مجلس شورای اسلامی به منظور نهایی شدن این دو طرح مهم شد.
درخواست فوری قالیباف از روسای کمیسیون اقتصادی و قضایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از پایان یافتن بررسی طرح حمایت مالی از افشاگران فساد بیان کرد: از افرادی که این طرح را تهیه کرده و همه همکاران و کارشناسانی که با پیشنهادات خود آن را تکمیل کرده‌اند و همچنین از کمیسیون قضایی و حقوقی تشکر می‌کنم. ما سه ماده از این طرح را به کمیسیون قضایی ارجاع دادیم و انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان به خاطر این‌که طرح نیمه کاره و باز نماند هرچه سریع‌تر کمیسیون گزارش خود را بر روی این سه ماده به صحن ارائه کند.

رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: ما دو ماده از طرح اخذ مالیات بر سوداگری را نیز به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادیم و اما هنوز دو ماه است که منتظر هستیم گزارش کمیسیون اقتصادی بر روی این طرح به صحن بیاید تا طرح مالیات بر سفته بازی نهایی شود. امیدواریم این امر در خصوص کمیسیون قضایی و حقوقی تکرار نشود و سریع‌تر گزارش‌های کمیسیون ارائه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید