هشدار فوری به این استان؛ روستاهای حاشیه رودخانه را تخلیه کنید / موضوع جدی است

کدخبر: ۵۶۶۵۱۷
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر تخلیه روستاهایی از جنوب خرم‌آباد تا پلدختر که در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل سیلاب وجود دارد تاکید کرد.
هشدار فوری به این استان؛ روستاهای حاشیه رودخانه را تخلیه کنید / موضوع جدی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر تخلیه روستاهایی از جنوب خرم‌آباد تا پلدختر که در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل سیلاب وجود دارد تاکید کرد.

فوری / درگیری منجر به قتل در زندان قزلحصار

احمدرضا دالوند عصر امروز ۲۱ فروردین ماه در جلسه مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار کرد: اداره کل هواشناسی لرستان هشدار قرمز برای برخی نقاط استان صادر کرده و این موضوع جدی است و باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه از صبح‌ چهارشنبه تا صبح جمعه این سامانه بارشی در لرستان فعال خواهد شد، بر آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی در استان تاکید کرد و افزود: هیچ مدیری حق مرخصی و ماموریت را ندارد و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان میانگین بارندگی روزهای آینده را بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: در شهرستان‌های پل‌دختر، رومشکان، کوهدشت، سپپددشت، جنوب خرم‌آباد و چگنی احتمال بارش‌های نقطه‌ای بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر گزارش شده که این بارش‌ها منجر به بروز سیل در مناطق فوق خواهد شد.

دالوند بیان کرد: همچنین روز سه‌شنبه در کنار بارش‌ها شاهد ورود ریزگرد از کشور عراق به استان خواهیم بود که این امر سبب کاهش دید افقی خواهد شد.

فوری؛ حریق گسترده در جمکران / توضیحات آتش نشانی قم

وی از کاهش دما پس از این بارش‌ها در استان خبر داد و افزود: این کاهش دما ممکن است به محصولات کشاورزی خسارت وارد کند و تمهیدات لازم را در این خصوص داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر تخلیه روستاهایی از جنوب خرم‌آباد تا پلدختر که در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل سیلاب قرار دارد تاکید کرد و خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان، گفت: از امروز هر پروژه‌ای وجود دارد را تعطیل و امکانات و ماشین‌آلات آن را در اختیار راهداری لرستان قرار دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید