ریزش محبوبیت آقای رئیس جمهور در بین مردم

کدخبر: ۵۶۸۶۲۵
:​نظرسنجی ها نشان می دهد که نرخ محبوبیت بایدن رئیس جمهور آمریکا به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
ریزش محبوبیت آقای رئیس جمهور در بین مردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این نظرسنجی نشان می دهد که تنها ۳۹ درصد از شرکت کنندگان در آن عملکرد جو بایدن را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا تایید می‌کنند.

 پایگاه خبری هیل گزارش داد،این جدیدترین نظرسنجی توسط خبرگزاری رویترز و موسسه نظرسنجی ایپسوس نشان می‌دهد که میزان محبوبیت بایدن سه درصد نسبت به ۴۲ درصد نظرسنجی ماه گذشته پایین است.

همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا که کارزار انتخاباتی خود را نوامبر گذشته میلادی اعلام کرد با میزان محبوبیت مشابه بایدن روبرو بود و تنها ۳۳ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی دسامبر ۲۰۱۷ اعلام کرده بودند که او را بعنوان رئیس جمهوری ایالات متحده تایید می‌کنند.

وقتی از شرکت کنندگان در نظرسنجی روز چهارشنبه درباره بزرگترین مشکلی که آمریکا با آن مواجه است، سوال شد، ۲۰ درصد گفتند که مساله، اقتصاد است و ۱۰ درصد اعلام کردند که محیط زیست و جرایم بزرگترین مشکلات کشور هستند.
 
این نظرسنجی درحالی انجام شده که بایدن اخیرا گفته بود طرح‌هایی برای کاندیداتوری انتخابات ۲۰۲۴ دارد .

بایدن با آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود ۸۲ ساله می‌شود. مارین ویلیامسون نویسنده که در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ موفق نبود و رابرت اف.کندی جونیور که فعال ضد واکسن است کاندیداتوری خود را از دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرده‌اند.

نظرسنجی روز چهارشنبه از ۱۰۲۹ شرکت کننده انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید