پیام پوتین به مسلمانان جهان

کدخبر: ۵۶۸۷۸۷
رئیس جمهور روسیه عید سعید فطر، یکی از اعیاد اصلی اسلام را که ماه مبارک رمضان را به پایان می رساند، به مسلمانان تبریک گفت.
پیام پوتین به مسلمانان جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، ولادیمیر پوتین به شجاعت مسلمانانی که در عملیات نظامی شرکت می‌کنند و همچنین کمک سازمان‌های مسلمانان در حفظ گفت‌وگو بین ملیت ها اشاره کرد. پیام تبریک رئیس جمهور روسیه در سایت اداره دینی مسلمانان روسیه منتشر شد.

در پیام تبریک ریس جمهور روسیه آمده است: "این عید به ویژه مورد احترام مسلمانان در سراسر جهان، دارای معنای معنوی رفیعی بوده و مظهر تمایل مردم برای تکامل اخلاقی، رحمت و شفقت است. با خرسندی متذکر می شوم که پیروان دین مبین اسلام در کشور ما برای سنت های تاریخی، مذهبی و فرهنگی دیرینه و چند صد ساله اخلاف خود احترام عمیقی قائل هستند".

پوتین افزود: زندگی امت اسلامی مملو از کارهای خیر و ابتکارات است. مسلمانان به طور فعال با سازمان های دولتی و اجتماعی همکاری کرده به طرح های آموزشی، روشنگرانه و خیریه توجه می کنند.

هزاران نفر از مسلمانان روسیه به مناسبت عید سعید فطر برای اقامه نماز به مسجد جامع مسکو آمدند. به گفته سرویس مطبوعاتی اداره روحانی مسلمانان فدراسیون روسیه، ۱۰۰۰۰ مؤمن در خود مسجد و چندین هزار مسلمان دیگر در صحن مسجد ، نماز عید سعید فطر را به جا می آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید