ناصر ایمانی: روحانی عزم جزم تری برای انتخابات دارد

سیگنال اصولگرایان به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات 1402

کدخبر: ۵۶۹۰۶۷
ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: لاریجانی هنوز درباره حضور مجدد در انتخابات مجلس یا در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم نگرفته اما امیدوارم تصمیم بگیرند و علی رغم اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد صحنه سیاست بشوند.
سیگنال اصولگرایان به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات 1402

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گمانه زنی ها برای انتخابات مجلس 1402 داغ شده است و بعد از افطاری محمد باقر قالیباف با روسای سابق مجلس، احتمالاتی درباره حرکت او به سمت اصولگرایان میانه در انتخابات اسفند ماه شنیده می شود. 

تله پایداری ها پیش پای قالیباف /اصولگراها تندروها را کنار می زنند؟

ناصر ایمانی در این باره به اقتصادنیوز، می گوید: «باید دید اساسا آقای قالیباف تمایلی به حضور برای انتخابات دور بعدی دارند یا خیر. شاید ایشان هم نخواهد در انتخابات شرکت کند.»

کاندیداتوری لاریجانی نیز از بحث های مهم در محافل انتخاباتی است، برخی اصولگرایان طی ماه های اخیر درخواست هایی برای کاندیداتوری او مطرح کرده اند، ناصر ایمانی هم معتقد است او باید انتخابات 1400 را فراموش کرده و کاندیدا شود.

مشروح گفتگوی این فعال سیاسی اصولگرا را در ادامه بخوانید. 

**********************

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال حرکت از سوی قالیباف به سمت اصولگرایان میانه رو وجود دارد به اقتصادنیوز گفت: اختلاف نظر بین آقای قالیباف با جریان پایداری موضوع جدیدی نیست و سال هاست که این اختلافات وجود دارد.

جریان قالیباف به پایداری ها نزدیک نمی شود

وی گفت: در انتخابات پیش رو جریان آقای قالیباف به جریان پایداری نزدیک نخواهند بود. اقای قالیباف منطق و خط فکر سیاسی خودشان را دارد و با پایداری ها فاصله دارند. 

روحانی عزم جزم تری برای انتخابات دارد /لاریجانی لیدر می شود اگر..

وی با اشاره به احتمال حضور لاریجانی در انتخابات گفت: ایشان هنوز درباره حضور مجدد در انتخابات مجلس یا در انتخابات ریاست جمهوری  تصمیم نگرفتند و درحال رصد کردن فضا برای ورود هستند. امیدوارم تصمیم بگیرند و علی رغم اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد صحنه سیاست بشوند. 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال لیدری علی لاریجانی و حسن روحانی گفت: آقای لاریجانی هنوز تصمیم گیری نکرده است اما اگر بخواهد در انتخابات شرکت کند، یکی از لیدرها ایشان خواهد بود. آقای روحانی احتمال دارد که در انتخابات مجلس حضور پیدا کند یا برای حضور افراد دیگر در مجلس تلاش کند. آقای روحانی عزم جزم تری دارد. 

چه کسی رئیس مجلس می شود؟

وی در پاسخ به این سوال که اگر لاریجانی و قالیباف در انتخابات مجلس حضور پیدا کنند، تکلیف ریاست پارلمان چه خواهد شد، گفت: باید دید اساسا آقای قالیباف تمایلی به حضور برای انتخابات دور بعدی دارند یا خیر. شاید ایشان هم نخواهد در انتخابات شرکت کند.

ایمانی تاکید کرد: اگر لاریجانی و قالیباف هر دو شرکت کرده و موفق به کسب رای شوند، باید دید چه کسی موفق می شود که ریاست مجلس را به دست آورد. شاید هم یکی از آنان به خاطر حضور دیگری در انتخابات شرکت نکند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید