تنش‌ها بین باکو و ایروان بالا گرفت

کدخبر: ۵۶۹۱۳۹
امروز پس از آنکه باکو اعلام کرد که در ابتدای جاده‌ای که ارمنستان را به قره‌باغ کوهستانی متصل می‌کند، ایست بازرسی برقرار کرده، تنش‌ها تشدید شد.
تنش‌ها بین باکو و ایروان بالا گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا وزارت دفاع ارمنستان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که یکی از نیروهای این کشور توسط مرزبانان جمهوری آذربایجان کشته شده؛ ادعایی که آذربایجان آن را رد کرده است.

آماده باش اسرائیل برای مقابله با حملات ایران

لرزه بر جان مستاجران تهرانی افتاد!

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که یکی از سربازانش توسط تک‌تیراندازهای جمهوری آذربایجان در نزدیکی مرز کشته شده، اما جمهوری آذربایجان این مورد را تکذیب و ادعا کرد که ارمنستان به سوی سربازان آذربایجانی آتش گشوده است.

هشدار چین به عربستان /پشت پرده توافق تهران - ریاض و تغییر رویکرد بن سلمان

قیمت پراید ۱۷ برابر شد

امروز پس از آنکه باکو اعلام کرد که در ابتدای جاده‌ای که ارمنستان را به قره‌باغ کوهستانی متصل می‌کند، ایست بازرسی برقرار کرده، تنش‌ها تشدید شد. ایروان می‌گوید این کار معاهده‌ای را نقض می‌کند که در سال ۲۰۲۰ میان دو کشور امضا شد و به درگیری‌های شدید پایان داد.

درگیری میان آذربایجان و ارمنستان شدت گرفت+ جزئیات

باکو مکرراً ایروان را به استفاده از دالان لاچین برای انتقال سلاح و مهمات به قره باغ کوهستانی متهم کرده است.

در اوایل ماه میلادی جاری هم دست‌کم هفت سرباز در درگیری های مرزی میان دو کشور جان خود را از دست دادند.

ارمنستان مدعی شد که یکی از سربازهایش در نزدیکی روستای سوتک کشته شده است. جمهوری آذربایجان ضمن تکذیب این موضوع، ادعا کرد که نیروهای ارمنستان با سلاح‌های سبک به سوی سربازان آذربایجانی شلیک کرده و آنان نیز پاسخ متقابل داده‌اند.

ریش های مازیار لرستانی پرپُشت تر شد+ عکس

این زنان سلبریتی سرشان را از تَه تراشیدند!+ عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید