آقای دبیر! یادت باشد حفظ حرمت امامزاده با متولی است

کدخبر: ۵۷۰۹۹۰
عصر ایران در واکنش به توهین علیرضا دبیر به یک خبرنگار نوشت: ای کاش چنین عمل ناروایی از هیچ کس سر نمی زد ولی اگر قرار بود یکی از روسای فدراسیون ها رفتاری آن چنان نادرست و توجیهی این چنین ناصواب می داشت، هر که بود، رئیس کشتی ایران نبود.
آقای دبیر! یادت باشد حفظ حرمت امامزاده با متولی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او چند روز پیش با رفتاری ناشایست، یک خبرنگار را از جلسه انتخابات هیأت کشتی مازندران اخراج کرد. امروز هم با انتشار ویدئویی با تاکید بر این که رئیس است و خبرنگار وسط حرفش پریده و می خواستند "بامبول" درست کنند و... از کار زشت خود دفاع کرد

این چند روز در حمایت از خبرنگاری مازندرانی بسیار گفته و نوشته اند. این چند سطر اما نکته ای دیگر دارد: ای کاش چنین عمل ناروایی از هیچ کس سر نمی زد ولی اگر قرار بود یکی از روسای فدراسیون ها رفتاری آن چنان نادرست و توجیهی این چنین ناصواب می داشت، هر که بود، رئیس کشتی ایران نبود! چه آن که کشتی در این سرزمین، نه فقط یک ورزش که بخشی از فرهنگ ملی و حامل مرام پهلوانی است و یادآور نام های بلندی چون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی که هم بزرگ بودند و هم بزرگوار.

هزار نکتهٔ باریک تر ز مو این جاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند (حافظ)

آقای دبیر! باری به هر جهت، چند صباحی در رأس کشتی این مملکت نشسته اید؛ یادتان باشد که حفظ حرمت امامزاده با متولی است. زیاد عرضی نیست!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید