تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

کدخبر: ۵۷۱۰۶۴
بنیامین نتانیاهو با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن سخنرانی در جلسه کنست این رژیم که با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شد، به تکرار ادعاهای نخ‌نما علیه ایران پرداخت.

روسیا الیوم گزارش داد، بنیامین نتانیاهو که در نشست افتتاحیه جلسات تابستانی کنست رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی سخنرانی می‌کرد، گفت: نخستین و فوری‌ترین چالش، تلاش مشترک اسرائیل و ایالات متحده برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی افزود: نیاز به جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای در صدر اولویت‌های اسرائیل در نشست تابستانی کنست باقی می‌ماند. همچنین عزم ما برای مقابله با نیروهای نیابتی ایران در منطقه جدی است.

نتانیاهو افزود: ما اجازه نخواهیم داد ایران از نظر نظامی در مرزهای ما مستقر شود و هر کاری که بتوانیم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اختلافات داخلی این رژیم هم گفت: من و دوستانم متعهد هستیم که در مورد اصلاحات قضائی به یک اجماع گسترده دست یابیم.

باید تأکید کرد که رژیم صهیونیستی خود یکی از دارندگان تسلیحات اتمی است و تاکنون به هیچ سازمان منع اشاعه و کنترل برنامه هسته‌ای هم نپیوسته است؛ اما نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم اخیراً در گفت‌وگویی با شبکه سی‌ان‌ان مدعی شد: اگر می‌خواهید مانع از تبدیل‌شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای نظامی شوید، تنها راه، متوقف‌کردن آنها با یک تهدید نظامی معتبر است.

رژیم صهیونیستی در حالی در سال‌های اخیر سیاستِ جوسازی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای را پیگیری می‌کند که مقامات ارشد کشورمان بارها تأکید کردند تولید و نگهداری تسلیحات هسته‌ای هیچ‌گاه جزئی از برنامه دفاعی ایران نبوده و بر اساس آموزه‌های دینی و شرایط موجود، نیازی به این نوع تسلیحات ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید