ضربه سنگین اوکراین به روسیه/ 2 جنگنده و 2 بالگرد نظامی سرنگون شدند

کدخبر: ۵۷۳۶۷۶
دو جنگنده و دو بالگرد نظامی روسیه روز گذشته در نزدیکی مرز اوکراین سرنگون شده و همه کادر آنها کشته شدند.
ضربه سنگین اوکراین به روسیه/ 2 جنگنده و 2 بالگرد نظامی سرنگون شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، منابع رسانه ای روسی از ضربه «دردناک» به نیروی هوایی روسیه در یک روز در نزدیکی مرزهای این کشور با اوکراین خبر دادند.

روزنامه کومرسانت روسیه نوشت که دو جنگنده و دو بالگرد نظامی روسیه روز گذشته در نزدیکی مرز اوکراین سرنگون شده و همه کادر آنها کشته شدند.

این روزنامه مستقل مشهور وسی که بر اخبار اقتصادی متمرکز است نوشت که دو جنگنده از نوع«سوخو 34» و «سوخو35» و دو بالگرد از نوع«می-8» در یک زمان و در کمینی در منطقه مرزی«بریاسنک» روسیه سرنگون شدند.

این روزنامه در وبسایت خود نوشت: بر اساس اطلاعات اولیه قرار بود این دو جنگنده به همراه دو بالگرد به اهدافی در منطقه «چیرنیهف» اوکراین حمله موشکی انجام داده و آن جا را بمباران کنند. همچنین قرار بود این دو بالگرد عملیات پشتیبانی و انجام ماموریت هایی نظیر نجات خلبانان دو جنگنده در صورت سرنگونی آنها را انجام دهند.

از سوی دیگر، خبرگزاری تاس روسیه نیز اعلام کرد که یک جنگنده از نوع سوخو34 در منطقه بریانسک سرنگون شد اما به علت سرنگونی آن اشاره ای نکرد.

برخی منابع روسی نیز اعلام کردند در موتور یک بالگرد در نزدیکی «کلینتسی» واقع در چهل کیلومتری مرز روسیه و اوکراین دچار آتش سوزی شد و پس از آن سرنگون شد.

یک کانال تلگرامی هوادار روسیه نیز ویدیوئی از انفجار یک بالگرد در زمان پرواز در ارتفاع بالا را منتشر کرد. این بالگرد پس از انفجار از مسیر خود منحرف شد و پس از آن به زمین برخورد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید