خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان

کدخبر: ۵۷۴۲۹۳
سردار احمدرضا رادان از برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان در هرمزگان خبرداد.
خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان موضوع مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های مهم فراجا دانست و از سازمان‌ها و نهادها و نیروهای مسلح استان خواست با همراهی و همدلی با مجموعه انتظامی و دریابانی عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و امسال را سال سختی برای قاچاقچیان در هرمزگان رقم زنید.

سردار رادان با اشاره با شعار امسال و تاکید مقام معظم رهبری برای تلاش همگان برای تحقق شعار سال، قاچاق را عامل اصلی از بین بردن تولید و در ادامه ایجاد تورم در جامعه دانست.

فرمانده کل فراجا شهدای اخیر مجموعه انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان که در راه مبارزه با قاچاق به شهادت رسیدند را در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید خادمان مردم در مجموعه انتظامی و مرزبانی مشتاقانه جان خود را در راه مبارزه با قاچاق و امنیت و مسیر شعار سال فدا کردند. 

سردار رادان نغمه شهدا را ماندگارترین نغمه عنوان کرد و گفت: نغمه شهدا برای همه ما ماندگار است و نام و باد و خاطره شهدا هیچ وقت از اذهان پاک نخواهد شد.

گفتنی است در پایان مراسم سردار جاویدان بعنوان فرمانده انتظامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش های سردار جعفری تقدیر و تشکر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید