عکس جدید علی کریمی در کنار حسینی

کدخبر: ۵۷۴۸۷۷
سید مجید حسینی پس از اینکه دوران آسیب دیدگی‌اش تمام شد و به میادین بازگشت، در سه مسابقه پیاپی در ترکیب کایسری اسپور قرار گرفت، اما یک خطای شدید و اخراج مستقیم کاری کرد تا او دو بازی محروم شود و هفته قبل به میادین برگردد، اما علی کریمی مثل او در جمع نفرات اصلی نبود.
 عکس جدید علی کریمی در کنار حسینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، علی کریمی که در دقایق ابتدایی دیدار هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه مقابل آنتالیا اسپور مصدوم و تعویض شد، حدود ۵۰ روز از میادین دور بود تا اینکه در مسابقه اخیرشان برابر قونیه اسپور شرایط بازی به دست آورد و در دقیقه ۸۳ به زمین رفت تا مشخص شود دوران آسیب دیدگی او تمام شده است.

اطلاعیه جدید ایران خودرو/ تحویل زودتر از موعد خودرو به خریداران+شرط مهم

فروش قسطی خودرو آغاز شد/ جزئیات پیش‌پرداخت و زمان تحویل

پزشک معروف قاتل زنجیره‌ای از آب درآمد/ قتل فجیع ۲۰۰ نفر توسط «دکتر مرگ»!

تیم کایسری اسپور در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دیدار مقابل پایانی فصل سوپر لیگ ترکیه را مقابل تیم رده دهمی آنتالیا اسپور برگزار می‌کند که سید مجید حسینی و علی کریمی را با رفع مصدومیت و آمادگی کامل دراختیار دارد و می‌تواند با برتری در این بازی به رده پنجم یا ششم صعود کند.

سید مجید حسینی و علی کریمی آخرین بار سه ماه قبل و در دیدار مقابل گیرسون اسپور به‌طور همزمان در ترکیب کایسری اسپور حضور داشتند که باتوجه به آمادگی بالای هر دو بازیکن در تمرینات اخیرشان، احتمال می‌رود این لژیونر‌های ایرانی امشب دوباره جزو ۱۱ نفر دیدار مقابل آنتالیا اسپور قرار بگیرند.

(عکس) حسینی و علی کریمی دوباره کنارهم


منبع: ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید