سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبر داد؛

وقوع آتش سوزی در یکی از شعب بانک

کدخبر: ۵۷۵۹۰۲
اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، یک مورد حریق در شعب یکی از بانک های اصفهان رخ داد.
وقوع آتش سوزی در یکی از شعب بانک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع یک مورد حریق در شعب یکی از بانک های اصفهان خبر داد.

مشکل ورود بانوان به ورزشگاه آزادی حل شد؟ + پاسخ مدیر ورزشگاه

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه چهارشنبه ۳ خرداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در واحد تجاری مجتمع مسکونی ۶ طبقه که کاربری آن شعبه بانک بوده اتفاق افتاده است، ابراز داشت: بلافاصله اکیپ‌های آتش نشان از ایستگاههای شماره ۵، ۴، ۷، ۲۰، ۱۹، ۱۵ و ۲۵ همراه با سرآتشیار امانی مدیر منطقه چهار عملیات، رؤسای ایستگاههای ۱۱، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۳، ۲۷ و مسئول حراست سازمان به محل حریق واقع در خیابان علامه امینی شرقی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانان در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به اطفا حریق اقدام و از سرایت آتش به طبقات فوقانی بانک جلوگیری کرده و نسبت به تخلیه و نجات محبوسین در ساختمان اقدام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید