روسیه به سیم آخر زد/ رژیم اوکراین تروریستی است و باید نابود شود

کدخبر: ۵۷۷۶۹۱
«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه بامداد جمعه بر لزوم نابودی دولت اوکراین تاکید کرد.
روسیه به سیم آخر زد/ رژیم اوکراین تروریستی است و باید نابود شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس مدودف با انتشار ویدئویی از بازدید خود از پادگان آموزشی ارتش روسیه در منطقه «ولگوگراد»، در کانال تلگرام خود نوشت که رژیم اوکراین تروریستی است و تروریست‌ها را باید یک بار برای همیشه نابود کرد.

علم الهدی هم منتقد دولت رئیسی شد

اصلاح طلب معروف به رئیس صدا وسیما: وظیفه شماست که از فردوسی‌پور خواهش و التماس کنید

به نوشته خبرگزاری «تاس»، وی درباره حملات خرابکاران اوکراینی به شهرهای روسیه گفت: «این‌ها اقدامات تروریستی هستند و هیچ راهی برای تطهیر آنها وجود ندارد. اگر این یک اقدام تروریستی است، تنها یک راه برای پاسخ به آن وجود دارد. هیچ کشوری نمی‌تواند با تروریست‌ها مذاکره کند، تروریست‌ها باید نابود شوند».

انتقاد از بیانیه دفتر حدادعادل درباره عکس او با خاتمی/ این است که اخلاقی نیست

رئیس جمهور سابق روسیه ادامه داد: «برای همه روشن است که این یک حمله (حمله پهپادی به مسکو) کاملا تروریستی بود، این اقدام نه یک نبرد نظامی بود و نه عملیات نظامی. حتی با هیچ قانون جنگی همخوانی ندارد».

طبق این گزارش، مدودف با طرح این سوال که چنین حمله‌ای چه هدفی می‌تواند داشته باشد، توضیح داد: «آن پهپادها نمی‌توانند به تاسیسات نظامی یا ساختمان‌های اداری عمومی آسیب برسانند بلکه فقط برای آسیب رساندن به مردم و غیرنظامیان و تخریب اموال آنها استفاده شدند».

وی ضمن اشاره به حملات اوکراین به غیرنظامیان، اضافه کرد:‌ «این یک واقعیت است که دشمن ما - هم رژیم اوکراین و هم کسانی که پشت آن هستند - در حال حاضر مانند یک تروریست و به شیوه‌ای بسیار خاص رفتار می‌کنند، اول از همه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که در واقع با ما در مسیر جنگ قرار گرفته‌اند».

به نوشته تاس، معاون شورای امنیت ملی روسیه همچنین تاکید کرد که اقدامات تروریستی باید با شدیدترین انتقام ممکن پاسخ داده شوند.

پیش از این، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز سه‌شنبه خبر داد که تلفات ارتش اوکراین در جنگ با این کشور، طی ماه می از ۱۶هزار نظامی گذشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید