برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) از سوی رهبر انقلاب

کدخبر: ۵۷۷۹۷۲
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) از سوی رهبر انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی از سوی مقام معظم رهبری روز شنبه ۱۳ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور مسئولان حوزوی و استانی، طلاب و اقشار مختلف مردم قم برگزار خواهد شد حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

همچنین مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای والامقام قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد در روز یک‌شنبه ۱۴ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در خانه ملت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز با صدور بیانیه ای آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار قم را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است.

چهاردهم خردادماه سالروز غم جانکاه ارتحال ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی  و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی  یادآور خاطره غم‌انگیز فقدان این نعمت بزرگ الهی و فرصتی مناسب برای تجدید ارادت و محبّت به امام عظیم‌الشأن و اعلام وفاداری به اصول، خط و آرمان‌های آن شخصیت برجسته و فراموش‌نشدنی تاریخ و ابراز پیوند ناگسستنی با بنیان مستحکم بنا نهاده شده از سوی معمار بزرگ انقلاب در ایران اسلامی می‌باشد.

این ایام فرصت مغتنمی است تا با عملی کردن فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر توجه به ابعاد والای شخصیتی امام خمینی (ره)، بهره‌گیری از نرم‌افزارِ شتاب‌دهنده درس‌هایِ گفتار و رفتار امام خمینی (ره)، جلوگیری از هویّت‌زدایی ضدّانقلاب و دشمن از انقلاب‌اسلامی و واژگونه نشان‌دادن حقیقت آن، جلوگیری از کم‌رنگ شدن یاد امام خمینی (ره) و تحریف ایشان؛ قدمی در مسیر شکرگزاری این نعمت‌های بی بدیل الهی برداریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سی و چهارمین سالگرد عروج آن پیر و مراد آزادی خواهان جهان، آحاد امّت حزب‌الله و مردم بصیر و انقلابی قم را به تکریم و بزرگداشت زیبنده امام مهربانی‌ها و شرکت پرشور در مراسمی که به همین مناسبت برگزار خواهد شد دعوت می‌نماید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید