دمای این شهرها به بالای ۴۹ درجه می رسد

کدخبر: ۵۷۹۵۱۱
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دمای هوا در هفت شهرستان این استان به فراتر از ۴۰ درجه سانتیگراد رسید.
دمای این شهرها به بالای ۴۹ درجه می رسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، هادی سالاری روز یکشنبه اظهار کرد: در مدت یاد شده اهرم، برازجان، دیر و خورموج دمای ۴۵ درجه، کنگان و عسلویه دمای ۴۳ درجه و جم دمای ۴۲ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی افزود: برای ۴۸ ساعت آینده نیز پیش بینی شده با تشدید گرما دمای هوا در شهرهای غیرساحلی استان بوشهر به ۴۹ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

عکس دو نفره گلزار و همسرش لو رفت

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی رطوبت در استان، رطوبت هوا در عسلویه و دیر به ۸۶ درصد رسید و بوشهر و خارگ نیز به ترتیب رطوبت ۷۴ و ۷۲ درصدی را تجربه کردند.

وقوع یک اتفاق عجیب در بازار خودرو

سالاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد برای امروز تا روز سه شنبه در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب، سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا افزایش می‌یابد.

وی گفت: همچنین پیش بینی می شود از روز چهار شنبه تا پایان هفته با وزش باد شدید شمالی، ضمن افزایش تلاطم دریا، وقوع گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

سالاری افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در برخی مناطق همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

سالاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۰، جزر اول ساعت ۰۹:۱۴ ، مد دوم ساعت ۱۴:۳۲ و جزر دوم ساعت ۲۱:۴۴ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید