هشدار صریح فرمانده بلند رتبه ارتش به دشمنان/ پاسخ سختی به کوچک‌ترین حرکت دشمنان می‌دهیم

کدخبر: ۵۷۹۵۱۶
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند کوچک‌ترین حرکتی کنند با سخت‌ترین پاسخ‌ها از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهند شد.
هشدار صریح فرمانده بلند رتبه ارتش به دشمنان/ پاسخ سختی به کوچک‌ترین حرکت دشمنان می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش همایش جهاد تبیین گفت: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند کوچک‌ترین حرکتی کنند با سخت‌ترین پاسخ‌ها از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  مجازات خواهند شد.

به گفته امیر قربانی، «امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمنان دارد.»

اظهارات فرمانده هوانیروز ارتش در حالی مطرح می‌شود که نیروهای مسلح ایران اسلامی طی روزهای گذشته از دو دستاورد راهبردی رونمایی کردند؛ موشک‌های «خیبر» و «فتاح».

موشک خرمشهر4 موسوم به خیبر آخرین نسل موشک خرمشهر4 است که سنگین‌ترین سرجنگی را در میان همه موشک‌ها دارد و قادر است تا برد 2 هزار کیلومتری همه‌چیز را نابود کند. قدرت این موشک در آنجاست که دشمنان قادر به رهگیری و انهدام سرجنگی آن نیستند.

موشک فتاح نیز اولین موشک هایپرسونیک ایرانی است که برد آن یک هزار و 400 کیلومتر و سرجنگی آن نیز قادر به مانور در داخل و خارج جو زمین است.

پس از رونمایی جدیدترین دستاوردهای موشکی ایران، کشورهای بسیاری به تحسین قدرت کشورمان در این حوزه پرداختند. البته در این میان صهیونیست‌ها بیکار ننشستند و مطالب بسیاری منفی نسبت به این دستاوردها منتشر کردند.

یکی از این مطالب خبری بود که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست درباره موشک هایپرسونیک فتاح منتشر کرد. مطلبی که در آن به قدرت و سرعت این موشک اشاره و در پایان نیز فاصله زمانی لازم برای موشک فتاح جهت رسیدن از ایران تا تل‌آویو را 400 ثانیه عنوان کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید