دستگیری عاملان حمله به آمبولانس اورژانس در خرم‌آباد

کدخبر: ۵۸۰۵۵۱
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان حمله به آمبولانس اورژانس در خرم‌آباد خبر داد.
دستگیری عاملان حمله به آمبولانس اورژانس در خرم‌آباد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان تعدی به کارکنان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.

نبی اله قاسمی در این رابطه گفت: حدود ساعت ۲۳ شب گذشته مأموران گشت نامحسوس این شهرستان در محدوده خیابان اِرَم گلدشت خرم آباد با چند نفر که با عوامل اورژانس ۱۱۵ درگیر شده بودند برخورد کردند که بلافاصله با اقتدار دو نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شدند.

قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.

وی با هشدار به هنجارشکنان تصریح کرد: پلیس بدون اغماض و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

سرپرست اورژانس لرستان هم گفت: پنج شنبه ۲۵ خردادماه پس از دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ لرستان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم گلدشت اعزام شد که پس از اقدامات اولیه درمانی هنگام انتقال مصدوم یک خودروی پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند.

محسن آدینه وند افزود: حدود شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده می‌شوند و پس از درگیری فیزیکی با عوامل اورژانس آنها را مجروح می‌کنند و به آمبولانس آسیب می‌زنند.

وی گفت: یک نفر از اراذل و اوباش سوار آمبولانس شده و به دلیل سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به‌موقع پلیس دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید