حریق گسترده ساختمان یک دهیاری در نوشهر

کدخبر: ۵۸۲۲۱۹
اقتصادنیوز: «آتش سوزی ساختمان دهیاری در نوشهر" عنوان خبری است که بخشدار مرکزی این شهرستان این آتش سوزی را تایید کرده است.
حریق گسترده ساختمان یک دهیاری در نوشهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ساعتی پیش مطلبی با موضوع "ساختمان دهیاری بندپی در آتش سوخت" در شبکه های اجتماعی پرمخاطب شهرستان نوشهر و غرب مازندران منتشر و با واکنش کاربران همراه شده است.

ر بخشی از این پیام خبری به نقل از منابع آگاه اشاره شده که بیشتر قسمت های این بنا و اسناد موجود در آن به طور کلی سوخته است.

تبریک تولد متفاوت «امباپه» برای «مسی» + عکس

نکته دیگری که بنا به گفته منابع محلی در محتوای این مطلب منتشره آمده آن است که سال ها است مردم این نقطه روستایی به دنبال توسعه و بازنگری طرح هادی بودند و این خواسته آنان بر آورده نشد و همین عامل یکی از گلایه های همیشگی اهالی این منطقه بوده است.

یزدان کرد، بخشدار مرکزی نوشهر هم در تماس خبرنگار ایرنا از علت بروز این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت : هم اینک بنا به دستور مقام قضایی و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی درب ورودی این دهیاری پلمب شده است.

گفته می شود ساختمان این دهیاری در روز چهارشنبه هفته گذشته توسط عده ای ناشناس به آتش کشیده شد و پیگیری ها برای شناسایی عاملان بروز این حادثه همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از انتشار اخبار غیر موثق در شبکه های اجتماعی و یا برداشت سوء از اینگونه اتفاقات، ضروری است مسوولان امر در شهرستان اطلاع رسانی بموقع با رسانه های داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی روستای بندپی گفت : حادثه آتش سوزی حوالی ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه رخ داد.

آتش‌سوزی ساختمان یک دهیاری در نوشهر

فرشید محسنی بندپی افزود : آنچه دیده و گزارش شده عامل بروز این حادثه با بنزین اقدام به آتش زدن ساختمان دهیاری، لوازم و اسناد موجود در آن کرده است.
وی بیان داشت : متاسفانه افزون بر اسناد، یخچال، کولر، لب تاب و دیگر لوازم موجود به طور کامل سوخت و تبدیل به خاکستر شده است.

به گفته وی نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در حال شناسایی عامل آتش سوزی هستند چرا که این خواست اهالی این روستا است.
رئیس شورای اسلامی روستای بندپی گفت : به محض شناسایی و دستگیری فرد متهم برای اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.
روستای بندپی هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت دارد.

آتش‌سوزی ساختمان یک دهیاری در نوشهر

بندپی یکی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر است که به علت همسایگی نزدیک با جنگل های هیرکانی و دریا از دیرباز خاستگاه خیلی از مسافران و گردشگران بوده و هم اینک گستره زیادی از اراضی این منطقه ساخت و ساز و تبدیل به ویلا شده است.

بخش مرکزی نوشهر واقع در غرب مازندران با برخورداری از ۵۷ نقطه روستایی و یک نقطه شهری دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت بومی و بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت متغییر است.

شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر با افزون بر یک میلیون نفر جمعیت در غرب مازندران واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید