طلسم غیبت دوچرخه سواری در ایران شکسته شد

کدخبر: ۵۸۳۳۳۶
اقتصادنیوز:اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری یک سهمیه مسابقات جاده را به ایران داده است و در حال حاضر نماینده ایران باید در انتظار صدور ویزا باشد.
طلسم غیبت دوچرخه سواری در ایران شکسته شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره‌ی اینکه دوچرخه‌سواری ایران برای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گلاسکو چه تعداد سهمیه دارد؟ بیان کرد: در ماده استقامت بزرگسالان یک سهمیه به ما داده شده است و سعی می‌کنیم محمد گنج خانلو را اعزام کنیم.

ما در نظر داریم گنج خانلو را به مسابقات کره جنوبی و چین تایپه هم اعزام کنیم تا در مسابقات اومنیوم شرکت کند و سپس راهی قهرمانی جهان جاده شود.  اسدی در پاسخ به این پرسش که ۳۵ روز دیگر مسابقات آغاز می‌شود فکر می‌کنید تا آن زمان بتوانید ویزا بگیرید؟ گفت: به محض اینکه سهمیه را اعلام کردند، ما برای دریافت ویزا اقدام کردیم. از طرف کنفدراسیون آسیا پنج نفر در کنگره اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری حق رای دارند که یکی از آنها نیز من هستم. کنفدراسیون آسیا نامه‌ای داده است تا بتوانیم زودتر ویزا بگیریم. تمام تلاشمان این است ویزا را بگیریم و قول دادند این اتفاق رخ دادند. گنج خانلو اگر در قهرمانی جهان شرکت کند، امتیازات قهرمانی کشور سال آینده نیز دو برابر محاسبه می شود و این برای ما خوب است.  رییس فدراسیون از خرید ۱۰ دو چرخه جدید خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ دوچرخه (پنج دوچرخه پیست و پنج دوچرخه جاده) سفارش دادیم. تمام کارهایش انجام شده است و امیدوارم تا قبل از قهرمانی جهان برسد. فکر می‌کنم نهایتا تا یک ماه دیگر به دست ما برسد.  به گزارش ایسنا، فدراسیون در آخرین مرتبه‌ای که در مسابقات قهرمانی جهان نماینده اعزام کرد سال ۲۰۱۶ بود و محمد گنج خانلو در رده سنی زیر ۲۳ سال بیست و سوم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید