غضنفرآبادی: نقل‌قول منتسب به من درباره حقوق ۱۰۰میلیونی نمایندگان کذب است

کدخبر: ۵۸۴۲۷۷
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، نقل‌قول منتشر شده از او در برخی رسانه‌ها که مدعی شده‌اند وی پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان را تأیید کرده، تکذیب کرد.
غضنفرآبادی: نقل‌قول منتسب به من درباره حقوق ۱۰۰میلیونی نمایندگان کذب است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تکذیب نقل‌قول منتشر شده از او در برخی رسانه‌ها که مدعی شده‌اند وی پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان را تأیید کرده را تکذیب کرد و گفت: آنچه که در رسانه‌ها آمده است اساساً کذب و بر آمده از ذهن منتشر کنندگان است.

غضنفرآبادی در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها در مورد تأیید پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان اظهار کرد: اینکه به نقل از من منتشر شده که فیش حقوقی ۱۰۰میلیونی را تأیید کرده‌ام صحیح نیست و این موضوع نیز در حوزه وظایف هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیست و به طور شفاف عرض می‌کنم این مسأله نیازی به ورود هیئت نظارت ندارد.

نماینده مردم بم در مجلس یازدهم ادامه داد: در تنظیم و نگارش خبر بی اخلاقی انجام شده است و قسمت اول مطلب کاملاً ناصحیح است چرا که اطلاعی از جزییات ندارم و همانطور که گفته شد ورود به مسأله حقوق دریافتی نمایندگان در حوزه مسئولیت هیئت نظارت نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید