دختر8ساله بر اثر کنک شدید ناپدری اش جان داد/ مادر هانا: شوهرم آدم خشمگینی است اما رضایت می دهم

کدخبر: ۵۸۶۳۳۵
اقتصادنیوز: اواخر خرداد امسال دختر ۸ساله‌ای به نام هانا در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های حوالی ملارد بستری شد.
دختر8ساله بر اثر کنک شدید ناپدری اش جان داد/ مادر هانا: شوهرم آدم خشمگینی است اما رضایت می دهم

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه ایران نوشت:دخترک که دچار ضربه مغزی شده و آثار کبودی روی بدنش نمایان بود  در بیمارستان جان باخت.

با مرگ او، کارآگاهان جنایی در بیمارستان حضور یافتند و مرگ هانا به عنوان یک مرگ مشکوک اعلام شد.

بازداشت ناپدری هانا کوچولو

مادر داغدار در زمان وقوع حادثه در خانه حضور نداشت و ناپدری هانا به عنوان مظنون به قتل تحت بازجویی قرار گرفت. کارآگاهان پس از بررسی‌های گسترده دریافتند که هانا توسط ناپدری‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و با این فرضیه که ناپدری عامل این جنایت تکان‌دهنده است، بازداشت شد، اما ناپدری در اظهاراتش مدعی شد که او، هانا را به قتل نرسانده بلکه خودش از پله‌ها به پایین پرت شده است.

بررسی فنی نشان می‌دهد آثار دیگری علاوه بر ضربه‌های سقوط از پله نیز در پیکر بی‌جان هانا وجود دارد برهمین اساس ناپدری هانا متهم به ضرب وشتم بازداشت شد و حالا به زندان منتقل شده و بازپرس پرونده پس از تکمیل گزارش پزشکی قانونی و مدارکی که وجود دارد درباره متهم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

صحبت‌های مادر دخترک

مادر هانا که ۳۲سال سن دارد پس از شکست در ازدواج اولش درحالی که هانا ۴سال داشت با فرهاد ازدواج می‌کند. براساس اظهارات او، ناپدری هانا، مردی عصبانی مزاج بوده با همه اینها، او رضایتش را نسبت به همسرش که حالا در زندان بسر می‌برد، اعلام کرده است.

اما تحقیقات بازپرسی این پرونده تا ارائه کامل نتیجه معاینه پزشکی قانونی ادامه دارد و تاکنون مشخص نیست که آیا ناپدری هانا، او را کشته یا اینکه هانا واقعاً در اثر سقوط از پله‌ها در کام مرگ فرو رفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید