هشدار هواشناسی / رگبار و رعد و برق در راه این استان

کدخبر: ۵۸۷۱۲۵
اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل هواشناسی استان البرز، عصر و شب‌ها در ارتفاعات شمالی استان رخداد رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
هشدار هواشناسی / رگبار و رعد و برق در راه این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیرکل هواشناسی البرز گفت: عصر و شب‌ها در ارتفاعات شمالی استان رخداد رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

افزایش دمای هوای جهانی در روزهای آینده

آرش بهاروند احمدی اظهار کرد: با توجه به گذر امواج کم و بیش ناپایدار سطوح میانی از منطقه و همراهی آن با چینش فشار سطح زمین وزش بادهای نسبتاً شدید و لحظه‌ای به همراه گرد و غبار و کاهش موقت کیفیت هوا تا انتهای هفته و روند افزایش دما از فردا پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین عصر و شب‌ها در ارتفاعات شمالی استان رخداد رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، باد، گرد و خاک و احتمال بارش خفیف است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، گرد و غبار و در پاره‌ای نقاط رگبار و احتمال رعد و برق است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید