فوری؛ تصمیم ماسک برای تغییر آدرس توییتر!+ نشانی جدید

کدخبر: ۵۸۷۹۲۲
اقتصادنیوز: ایلان ماسک ساعاتی قبل طی توییتی اعلام کرد که دامنه twitter.com به X.com تغییر خواهد کرد.
فوری؛ تصمیم ماسک برای تغییر آدرس توییتر!+ نشانی جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در آبان ماه گذشته تغییرات مختلفی روی آن انجام داده است و یکی از آخرین موارد تغییر دامنه این شبکه اجتماعی است.

 

این میلیاردر پرحاشیه طی توییتی اعلام کرده که دامنه twitter.com به X.com تغییر خواهد کرد‌ و افزود لوگوی موقت X بعداً منتشر خواهد شد. ماسک پیش از این با خرید توییتر نام آن را به X Corp تغییر داده و بر چشم انداز خود در مورد ایجاد برنامه ای همه کاره تاکید کرده بود.

نماد x برای ایلان ماسک بسیار اهمیت دارد به همین دلیل دامنه X.com را در سال 2017 از پی پل خریداری کرد و اکنون آن را جایگزین دامنه توییتر می‌کند.

او اعلام کرده به زودی لوگوی توییتر را هم تغییر خواهد داد و کاربران باید از همه پرندگان خداحافظی کنند، بنابراین عملا توییتر با لوگو و آدرس جدید در دسترس خواهد بود.

ایکس به یک برنامه همه کاره مانند «وی چت» ساخته شده توسط چین اشاره می کند که ایلان ماسک به دنبال ایجاد آن است.

توییتر بعد از خریده شدن توسط ماسک و ترک تبلیغ کنندگان با مشکلات زیاد اقتصادی رو به رو شده است و در این جهت برخی از سرویس های این پلتفرم به صورت پولی برای کاربران عرضه می شود. اخیرا محدودیت های جدیدی در مورد تعداد پیام های خصوصی ارسالی و توییت های خوانده شده برای کاربران وضع شده است تا آن ها را به سوی سرویس توییتر بلو سوق دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید