تفاوت تردز و توییتر چیست؟

کدخبر: ۵۸۴۹۴۴
اقتصادنیوز: متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، شبکه اجتماعی جدیدی را به نام تردز را راه‌اندازی کرده که شباهت زیادی به توییتر دارد و به عنوان رقیب پلتفرم ماسک شناخته می‌شود. در این مقاله ما به بررسی تفاوت‌های توییتر و تردز پرداختیم.
تفاوت تردز و توییتر چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز ، وست آبزرور در گزارشی به این موضوع پرداخته است. در این مطلب که بخش هایی از آن توسط اکوایران ترجمه شده آمده است: پست‌ها در تردز تا ۵۰۰ کاراکتر ظرفیت دارند؛ اما در توییتر محدودیت ۲۸۰ کاراکتری وجود دارد. اما تردز شمارنده کاراکتر را به شما نشان نمی‌دهد.

پشتیبانی یکسان تردز با اینستاگرام یک تفاوت قابل‌توجه ایجاد می‌کند: اطلاعات تماس در دسترس است و امکان اشتراک‌گذاری هم‌زمان محتوا در شبکه‌های دیگر وجود دارد، قابلیتی که توییتر از آن محروم است.

توییتر به‌تازگی محدودیتی را برای خواندن توییت‌ها اعمال کرده که این محدودیت‌ها در تردز وجود ندارد.

در تردز امکان بارگذاری ویدئوها تا ۵ دقیقه و در توییتر حساب‌هایی که تأیید نشده‌اند محدودیت زمانی ۲:۲۰ دقیقه‌ای دارند.

اگر یک حساب اینستاگرام با تیک آبی دارید، در تردز نیز آن را خواهید داشت در توییتر، دریافت تیک آبی ۸ دلار برای شما هزینه دارد.

در تردز، کاربر فقط می‌تواند پست‌ها را در فید خود مرور کند، در حالی که در توییتر افراد می‌توانند گرایش‌ها و موضوعات خارج از فید خود را در صفحه اول ببینند. تردز، بر خلاف توییتر گزینه‌ای برای ذخیره پیش‌نویس‌ها ندارد.

موتور جستجوی تردز در حال حاضر محدود به حساب کاربران است، قابلیت جستجوی کلمه‌ای و محتوایی وجود ندارد و فعلاً خبری از هشتگ نیست. تردز دایرکت یا پیام خصوصی ندارد.

در توییتر می‌توان لایک‌ حساب‌های دیگر را در یک تب جداگانه مشاهده کرد، در حالی که تردز هنوز این گزینه را ارائه نمی‌دهد.

در حال حاضر، تردز آگهی تبلیغاتی ندارد.

دسترسی به تردز از طریق اکانت اینستاگرام امکان پذیر است و هر حسابی که در اینستاگرام بلاک کنید به طور خودکار در تردز مسدود می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید