ادارات و بانک‌های این استان فردا تا ساعت ۱۲ فعالیت می‌کنند

کدخبر: ۵۸۹۰۵۱
اقتصادنیوز: به دلیل استمرار آلودگی هوا و پیش‌بینی افزایش آلاینده‌های جوی از ظهر یکشنبه (فردا)، پایان کار ادارات و بانک‌های استان مرکزی در این روز ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده است.
ادارات و بانک‌های این استان فردا تا ساعت ۱۲ فعالیت می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: به دلیل استمرار آلودگی هوا و پیش‌بینی افزایش آلاینده‌های جوی از ظهر یکشنبه (فردا)، پایان کار ادارات و بانک‌های این استان در این روز ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده است.

طغیان رودخانه مسیر ارتباطی ۳۸ روستای ساربوک و قصرقند را قطع کرد

 علیرضا محرابیان افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی گرد و غبار استان مرکزی گرفته شده و بر اساس مصوبه این کارگروه در روز یکشنبه هشتم مردادماه جاری، کارمندان دارای بیماری‌های پرخطر و زمینه‌ای با سابقه قبلی و تایید شده و بیماران قلبی، تنفسی، ریوی، سخت‌درمان و مادران باردار به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: انتظار از اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری با نیروها با توجه به شرایط موجود است.

محرابیان اظهار کرد: کلاس‌های کلیه موسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی نیز برای فردا تعطیل است.

وی تاکید کرد: استفاده از مایعات و ماسک به میزان قابل توجهی اثرات گردوخاک را کاهش می دهد و از شهروندان انتظار می رود از تردد در فضاهای باز خودداری کنند و در صورت امکان، امور اداری و بانکی را از طریق بسترهای دولت الکترونیک انجام دهند.

اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ روز هوای ناسالم در این آن به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید