وزیر ارتباطات تکلیف کندی اینترنت را مشخص کرد!

کدخبر: ۵۸۹۴۰۶
اقتصادنیوز: عیسی زارع پور گفت: برخی از مشکلاتی که در شبکه اینترنت وجود دارد مربوط به سال های گذشته است لذا سالها کار می برد تا مساله حل شود.
وزیر ارتباطات تکلیف کندی اینترنت را مشخص کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین اقدامات انجام شده برای رفع کندی اینترنت اظهار داشت: در کمیته ای که اخیراً (3 مردادماه) در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد، وزارت ارتباطات نیز مشارکت فعال داشت و در این جلسه اشکالاتی که در کار وجود دارد را بیان کردیم.

وی بیان کرد: برخی از مشکلاتی که در شبکه وجود دارد مربوط به سال های گذشته است لذا سالها کار می برد تا مساله حل شود. حل این مساله اقدامات بلند مدت و میان مدتی می خواهد مثل بحث توسعه ارتباطات ثابت در کشور که سالهاست به آن توجه نشده و برای رفع این مشکل در حال اجرای پروژه فیبرنوری هستیم.

آقای زارع پور گفت: برخی از مسایل مربوط به لایه های مختلف شبکه است، مثل لایه core (کر) و تجمیع که شرکت مخابرات ایران شبکه داخل استان ها را دارد و بعضاً در برخی از استان ها مشکلات جدی داریم. همه این مسایل جمع بندی شده و در حال ارایه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع این مشکلات هستیم.

ضرب و شتم یک فعال رسانه ای توسط عوامل شهرداری!+فیلم

وی اضافه کرد: البته وزارت ارتباطات قبلاً همه این راهکارها را استخراج کرده بود، اما در جلسه اخیری که تشکیل شد سایر دوستان نیز نکاتی به آن اضافه کردند و معتقد بودند که این نکات باید پیگیری شود و انشاالله یک به یک پیگیری می کنیم.

آقای زارع پور با تأکید بر اینکه پیگیری خواهیم کرد تا روز به روز بر کیفیت شبکه افزوده شود، گفت: پیگیری و حل مشکلات وظیفه ذاتی ماست و اگر مشکلی وجود نداشته باشد وجود ما در وزارت ارتباطات اضافه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید