ازسوی ایران ایر؛

هدیه ویژه یک ایرلاین برای دلجویی از مسافران یک پرواز

کدخبر: ۵۹۰۳۸۱
اقتصادنوز: سخنگوی ایران ایر از برگزاری جلسه اضطراری بررسی تاخیر پرواز نجف-تهران این شرکت خبر داد و گفت: به مسافران این پرواز بلیت رایگان رفت و برگشت مشهد اعطا می‌شود.
هدیه ویژه یک ایرلاین برای دلجویی از مسافران یک پرواز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی با اشاره به تاخیر پرواز نجف-تهران و گلایه مسافران از عدم پاسخگویی مسئولان ایران‌ایر، اظهار کرد: با دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جلسه اضطراری بامداد امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: همه معاونت‌ها و ادارات درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور پاسخگو بودند. با توجه به این‌که همه عزیزان این پرواز ولی‌نعمتان و زائران محترم عتبات عالیات بوده با دستور و پیگیری مدیرعامل ایران‌ایر مقرر شد بلیت رفت و برگشت مشهد مقدس به آنها اعطا شود.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به پاسخگویی به همه مسافران می‌داند و امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای غیرقابل پیش‌بینی جلوگیری شود.

وی تاکید کرد:‌ به‌دنبال جلب رضایت حداکثری آحاد ملت شریف ایران هستیم و بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و بهترین خدمات پاسخگوی مسافران باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید