مرگ جوان 33 ساله در درگیری دسته جمعی مهدیشهر / قاتل تسلیم شد

کدخبر: ۵۹۰۴۱۳
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در درگیری دسته جمعی، جوان ۳۳ ساله ای را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
مرگ جوان 33 ساله در درگیری دسته جمعی مهدیشهر / قاتل تسلیم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوفه ئی ۱۴ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و فوت یکی از طرف های درگیر در یکی از شهرهای شهرستان مهدیشهر، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند. 

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل که از صحنه درگیری متواری شده بود در اولویت کاری ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل با کمک دوستان خود به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته است . 

سردار موقوفه ئی به دستگیری چند نفر از افرادی که با قاتل در متواری و پنهان کردن وی دست داشتند اشاره کرد و گفت: سرانجام با پیگیری های شبانه روزی و بی وقفه ماموران و تنگ شدن عرصه بر قاتل ،به ناچار خود را به پلیس معرفی کرد. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: فرد ضارب انگیزه قتل جوان ۳۳ ساله را اختلاف شخصی با مقتول اعلام و ضمن تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان و به خصوص جوانان و نوجوانان توصیه کرد: هنگام عصبانیت و ناراحتی از انجام هرگونه رفتار پرخاشگرانه و غیر معقول که باعث آسیب به دیگران می شود خودداری و پیش از انجام هرکاری ، به تبعات ناگوار آن فکر کنند . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید