فحاشی نانسی پلوسی و دونالد ترامپ به یکدیگر/ دنیا به آتش کشیده می شود اگر...

کدخبر: ۵۹۱۰۹۸
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
فحاشی نانسی پلوسی و دونالد ترامپ به یکدیگر/ دنیا به آتش کشیده می شود اگر...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور در انتخابات سال ۲۰۲۴، آمریکا نابود خواهد شد.

پلوسی در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز درباره احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید، گفت: حتی فکرشم را هم نکنید. فکرش را نکنید که دنیا به آتش کشیده شود. این اتفاق نباید بیفتد در غیر اینصورت ما دیگر ایالات متحده آمریکا نخواهیم بود. اگر او رئیس جمهور شود، کاخ سفید لانه تشکیلات تبهکار خواهد شد.

پلوسی به تعریف و تمجید از خودش بابت پیش‌بینی رفتارهای ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، پرداخت؛ یعنی زمانی که وی باعث حمله طرفدارانش به کنگره در روز ششم ژانویه شد.

وی درباره ترامپ و ششم ژانویه گفت: می‌دانم که او آن روز مرتکب جرمی شد. با این حال نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در دادگاه چه چیزی قابل اثبات است.

اظهارات قانونگذار دموکرات آمریکایی پس از انتشار پست ترامپ در شبکه های اجتماعی مطرح شده است. ترامپ، پلوسی را «یک مریض روانی و شل‌مغز خوانده بود که سرانجام روزی به جهنم خواهد رفت.» پلوسی نیز به‌دلیل واکنش‌های ترامپ پس از صدور کیفرخواست علیه وی به اتهام توطئه علیه امنیت ملی در رابطه با حوادث ژانویه ۲۰۲۱ و حمله حامیانش به ساختمان گنگره، او را «توله سگ وحشت‌زده» خواند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید