فوری/ تعطیلی گسترده در این استان

کدخبر: ۵۹۱۸۳۶
بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع توفان گرد و خاک امروز یک شنبه ۲۲ مرداد کلیه ادارات و بانک ها در پنج شهرستان منطقه سیستان به جزء دستگاه های امدادی، درمانی و خدمات رسان تعطیل اعلام شد.
فوری/ تعطیلی گسترده در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۴ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز یکشنبه زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی این شهر به سه هزار متر کاهش داد.

محسن حیدری افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی این شهر تا ۲ هزار متر کاهش داد.

وی بیان کرد: در شمال سیستان و بلوچستان تا چهارشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود در این مدت در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان افزایش غبار و وزش باد نسبتاً شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در ترددهای جاده‌ای احتیاط و از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

همچنین بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها امروز یک شنبه مورخ ۲۲ مرداد ماه کلیه ادارات و بانک ها در پنج شهرستان منطقه سیستان به جزء دستگاه های امدادی، درمانی و خدمات رسان تعطیل اعلام شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید