کدام کشور بیشترین مردان کچل را دارد؟

کدخبر: ۵۹۲۳۴۳
در رتبه بندی کشورهای دارای بیشترین مردان طاس، کانادا با ۳۶.۲۹ درصد و بلژیک با ۳۶.۲ درصد نیز در رتبه های نهم و دهم هستند.
کدام کشور بیشترین مردان کچل را دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتماد  آنلاین طاسی و کچلی در مردان بیشتر از زنان شایع است اما تقریبا برای هرکسی می تواند رخ دهد. علل زیادی وجود دارد که می تواند به طاسی منجر شود که دلایل ژنتیکی از ان جمله است.

براساس گزارشی که روزنامه دیلی میل، براساس امار و ارقام مرکز World Population Review براساس داده های کلینیک موی (Vantage Hair Clinic)) منتشر کرده، «۲۱ کشور جهان بالاترین درصد مردانی را دارند که از طاسی رنج می برند و بسیاری از آنها دارای جمعیت قفقازی زیادی هستند؛ گروهی که تمایل دارند موهای خود را سریعتر از سایر نژادها از دست بدهند.»

جمهوری چک در صدر این رده بندی قرار دارد به طوریکه حدود ۴۲.۸ درصد از مردان در این کشور موهای خود را از دست می دهند و کچل می شوند. شاید دلیلش این باشد که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت آن قفقازی هستند و یا شاید هم دلیل ان رژیم غذایی باشد زیرا غذاهای چکی ها مملو از غذاهایی است که کمتر حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ها و موا  معدنی مورد نیاز برای رشد مو است.

یک بررسی که سال ۲۰۱۸ میلادی در مجله Nutrients منتشر شد، نشان داد که ۹۵ درصد از جمعیت مورد بررسی در یک نظرسنجی در جمهوری چک از کمبود ویتامین دی رنج می بردند.

در این رتبه بندی، اسپانیا پس از جمهوری چک قرار دارد و ۴۲.۶ درصد از شهروندان مرد در این کشور از طاسی رنج می برند.

آلمان نیز در رتبه سوم از این حیث قرار دارد به طوری که حدود ۴۱.۲ درصد از شهروندان مرد این کشور طاس هستند. فرانسه نیز با ۳۹.۲۴ درصد در رتبه بعدی است.

بریتانیا در این رتبه بندی پنجم است و ۳۹.۲۳ درصد مردان در این کشور طاس هستند. داده ها نشان داده است که ۸۲ درصد از جمعیت انگلیس و ولز قفقازی هستند.

در این رتبه بندی ایتالیا با ۳۹.۲ درصد، هلند با ۳۹ درصد، آمریکا با ۳۷.۹ درصد به ترتیب در رتبه های ششم تا هشتم قرار دارند.

در رتبه بندی کشورهای دارای بیشترین مردان طاس، کانادا با ۳۶.۲۹ درصد و بلژیک با ۳۶.۲ درصد نیز در رتبه های نهم و دهم هستند.

ترتیب بقیه کشورهای دارای بیشترین مردان کچل به شرح زیر است:

سوئیس 33.81%

– أسترالیا 32.83%

– سوئد 32.76%

– یونان 31.9%

 

– نروژ 31.84%

– اتریش 31.75٪%

– دانمارک 31.03%

– پرتغال 30.98%

– ایرلند 30.18%

– فنلاند 29.96%

– نیوزیلند 28.9%

انجمن ریزش موی آمریکا گزارش داده است که ۹۵ درصد از ریزش موی مردان ژنتیکی است که به نام طاسی باالگوی مردانه هم شناخته می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید