جایگزین دستمال های توالت کشف شد!+ تصاویر

کدخبر: ۵۹۲۷۴۰
اقتصادنیوز: او-ساو یک جایگزین پایدار برای دستمال توالت است که امکان کاشت و کوددهی بذرهای مختلف گیاهی را فراهم می کند.
جایگزین دستمال های توالت کشف شد!+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، او-ساو (O-SOW) یک جایگزین زیست تخریب پذیر پایدار برای دستمال توالت عنوان شده است. این محصول از پرتقال، برگ های آلوئه ورا و دانه های گیاهی ساخته می شود. او-ساو گزینه خوبی برای علاقمندان به پیاده روی در طبیعت است که قصد ایجاد تغییر در حوزه پایداری را نیز دارند.

او-ساو یک جایگزین پایدار برای دستمال توالت است که امکان کاشت و کوددهی بذرهای مختلف گیاهی را فراهم می کند. این محصول به لطف تجزیه پرتقال و باکتری های موجود در مدفوع به سرعت تجزیه می شود.

او-ساو؛ پروژه ای که به پایداری و ارگونومی توجه دارد

او-ساو از بقایای مرکبات فشرده شده و دانه های گیاهی به عنوان جایگزینی پایدار برای دستمال توالت ساخته است. این محصول هیچ زباله ای بر جای نمی گذارد و تحت شرایط بهینه، حتی خاک و گیاهان در حال رشد را نیز تغذیه می کند.

او-ساو برای مسافرانی طراحی شده است که به پایداری اهمیت می دهند و ترجیح می دهند به جای رها کردن زباله های انسانی، در باروری خاک نقشی هرچند کوچک داشته باشند. این محصول طی سه تا پنج روز تجزیه می شود.

او-ساو؛ جایگزینی پایدار برای دستمال توالت

مرکبات به عنوان یکی از اجزا سازنده او-ساو و باکتری های موجود در مدفوع انسان فرایند تبدیل شدن به کود را تسریع می کنند.

او-ساو می تواند به غنی سازی خاک کمک کند. دانه های گیاهی که روی این محصول بکار گرفته شده اند با کمک ضایعات انسانی سرشار از مواد مغذی امکان رشد یک گیاه را فراهم می کنند.

کاربران می توانند دانه های مختلف را انتخاب کنند تا بذر متناسب با منطقه سفر را به همراه داشته و در سامانه اکولوژیکی آن اختلالی ایجاد نکنند.

طراحان پس از بررسی اشکال مختلف کارآمدترین و راحت ترین روش های پاک کردن، یک شکل تخم مرغی ویژه را برای او-ساو انتخاب کردند.

برگه های زیست تخریب پذیر داخل کیفی از جنس محفظه چتر نجات

ماده ای که او-ساو از آن ساخته شده است پتانسیل لازم برای کاربردهای مختلف را دارد.

در شرایطی که به عنوان جایگزینی دوستدار محیط زیست برای دستمال توالت مطرح شده است، از ویژگی های کیفیت آن می توان به استحکام، انعطاف پذیری، نرمی، قابلیت خوردن و امکان حل شدن در آب اشاره کرد.

خواص ماده مورد استفاده در ساخت او-ساو مطابق با نیازهای خاص، از ضخامت تا استحکام و نرمی، قابل سفارشی سازی است.

او-ساو در کاغذ زیست تخیرب پذیر بسته بندی شده و راحتی یک بار مصرف را ارائه می کند. پس از پاره کردن بسته بندی، ورقه های او-ساو در یک کیف از جنس پارچه چتر نجات قابل نگهداری هستند.

این کیف محافظ برای حفظ رطوبت و پیشگیری از خشک شدن ورقه ها طراحی شده است و امکان پر کردن دوباره آن وجود دارد.

جایگزین جدید دستمال توالت

 

</html>

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید