هدیه فرمانده سپاه ناحیه تالش به خبرنگاران

کدخبر: ۵۹۳۵۹۴
اقتصادنیوز : فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت :‌ در دنیای امروز خبرنگار است که باعث به حرکت درآمدن جامعه می شود.
هدیه فرمانده سپاه ناحیه تالش به خبرنگاران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش در جلسه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی شهید عرصه خبر و مقام خبرنگار به اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه ها در امید بخشی به جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و بی شک هر چقدر رسانه ها در تبیین ابعاد انقلاب بیشتر کار کنند در فضای جامعه تاثیرگذار تر خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه تالش در ادامه افزود: دشمن در جنگ رسانه ای برنامه ریزی بسیار انجام داده اما دشمنان باید این را بدانند که انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی هرگز فریب آنان را نخواهند خورد.

وی در ادامه به تصرف ذهن ها و عقاید در  جنگ رسانه ها اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین بسیار تاکید دارند برای مقابله با جنگ رسانه ای به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم.

سرهنگ ستیزه در ادامه افزود: رسانه ها باید در سطح جامعه امیدآفرین باشند، بی شک انعکاس اخبار، تصاویر و کلمات در امیدبخشی  به جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: در دنیای امروز خبرنگار است که باعث به حرکت درآمدن جامعه می شود.

وی به نقش رسانه ها در انعکاس واقعیت ها اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با توجه به تعهدی که دارند باید سازنده و نگارنده واقعیت ها باشند.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه تالش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اصحاب رسانه تجلیل و قدردانی کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید