مجموعه تفریحی معروف پلمب شد

کدخبر: ۵۹۳۶۴۲
اقتصادنیوز: وحید موسی پور گفت: مجموعه تفریحی چی چست ارومیه به دلیل عدم توجه کافی به اخطارهای داده شده و پایان مهلت قانونی برای ایمن سازی تجهیزات تفریحی، پلمب شد.
مجموعه تفریحی معروف پلمب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا موسی پور ضمن اعلام این خبر بیان کرد: بهره‌برداری از این مجموعه تا زمان اخذ مجوزهای قانونی استاندارد، ممنوع خواهد بود.
وی اضافه کرد: این اقدام به منظور حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از تجهیزات این مجموعه انجام شده است و در این خصوص سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدعی‌العموم کیفیت و متولی نظارت بر کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان در راستای رسالت سازمانی خود برای حفظ ایمنی استفاده ‌کنندگان از شهربازی‌ها که عمدتا خردسالان و گروه‌های آسیب‌پذیر سنی است، حساسیت بالایی دارد و نظارت کامل بر مراکز تفریحی در دستور کار است.
 
مدیر کل استاندارد استان خاطر نشان کرد: کلیه مجموعه‌های تفریحی در استان اعم از پارک‌های بازی، زمین‌های بازی، خانه‌های بازی و شهربازی‌های استان در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط کارشناسان این اداره کل،  مورد بازرسی می‌گیرند.

وی در این ارتباط از مردم خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم از فرزندان، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی از داشتن مجوز استاندارد اطمینان حاصل کنند و بهره‌برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را در محل دید استفاده کنندگان، نصب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید