روسیه پیش بینی کرد؛

۳ طلایی ایران در مسابقات جهانی کشتی آزاد

کدخبر: ۵۹۴۲۱۳
اقتصادنیوز: ایران با وجود از دست دادن یکی از ستارگانش، انتظار کسب سه مدال طلا و مقام اول جدول رده بندی تیمی را در رقابت های پیش رو دارد. آنها روی حسن یزدانی، رحمان عموزاد و امیرحسین زارع برای مدال طلا حساب باز کرده اند.
 ۳ طلایی ایران در مسابقات جهانی کشتی آزاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از سایت روسی wrestdag، ترکیب تیم کشتی آزاد ایران برای شرکت در مسابقات جهانی پیش رو در بلگراد پایتخت صربستان مشخص کرد. تقریبا سه هفته مانده به شروع، ایران یکی از کشتی گیران برجسته خود را از دست داد. کامران قاسم پور قهرمان جهان در ۹۲ کیلوگرم پای راستش آسیب دید و بر این اساس حضور در رقابت های جهانی بلگراد را از دست داد. پزشکان به او کمک کردند تا با این مصدومیت کنار بیاید اما بعد از آن پای چپش دچار مشکل شد و به این ترتیب او در رقابت های پیش رو حضور نخواهد داشت.

ایران با وجود از دست دادن یکی از ستارگانش، انتظار کسب سه مدال طلا و مقام اول جدول رده بندی تیمی را در رقابت های پیش رو دارد. آنها روی حسن یزدانی قهرمان المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم، رحمان عموزاد قهرمان سال گذشته جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای مدال طلا حساب باز کرده اند.

همچنین محمد نخودی دارنده مدال نقره این رقابت ها در وزن ۷۹ کیلوگرم شانس مدال ایران است.

ایران همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد ولی زاده، ۶۱ کیلوگرم رضا اطری، ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی، ۷۴ کیلوگرم یونس امامی، ۹۲ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا و ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج را در ترکیب خود دارد.

مسابقات جهانی بلگراد سهمیه حضور در رقابت های المپیک پاریس را نیز برای کشتی‌گیران فراهم می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید