درخواست مهم نمایندگان کنگره آمریکا علیه اسرائیل

کدخبر: ۵۹۵۳۳۵
اقتصادنیوز: ۱۲ نفر از نمایندگان کنگره آمریکا خواستند رژیم صهیونیستی را مجبور کند به تجاوزات نظامی خود در کرانه باختری اشغالی پایان دهد.
درخواست مهم نمایندگان کنگره آمریکا علیه اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نمایندگان آمریکایی در نامه خود به «ژیلبرتو هینوجوزا» رئیس حزب دموکرات در ایالت تگزاس و کمیته اجرایی این ایالت بر نگرانی خود در خصوص وضعیت اسفناک کرانه باختری که از چند دهه گذشته شاهد خطرناک‌ترین سطح خشونت بوده است، تأکید کردند.

روزنامه «القدس العربی» نوشت ۱۲ نماینده ایالتی اعلام کردند که هدف اصلی از امضای این نامه این است که «اسرائیل» باید نسبت به توقف تمام تجاوزات نظامی کنونی و آینده خود در فلسطین ملزم شود.

در این نامه همچنین آمده است: طرفین باید مذاکرات دو طرفه را آغاز کنند که لازمه آن به رسمیت شناختن حاکمیت و حق تعیین سرنوشت از سوی یکدیگر است و فشار لازم برای تحقق آینده‌ای وارد آید که فلسطینیان و اسرائیلی‌ها بتوانند در آن زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشند.

پلن بایدن برای بازگرداندن اعراب بر مدار آمریکا؟

در این نامه به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنین اشاره شده که علاوه بر کشته شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی باعث وارد آمدن خسارت‌های گسترده به این منطقه شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید