4 واحد نانوایی پلمب شد/ علت چه بود؟

کدخبر: ۵۹۶۱۲۳
اقتصادنیوز: معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان استان کرمان از پلمب۴ واحد نانوایی به دلیل ۵ تخلف خبر داد.
4 واحد نانوایی پلمب شد/ علت چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، محمد قریب در این بازدید پیش بینی نشده از بازار، با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات صنفی اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی بویژه نانوایی‌های این شهرستان تشدید می‌شود و بازرسان این کمیته بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: دادسرای رفسنجان در راستای حفظ حقوق عامه با واحدهای صنفی متخلف در زمینه‌های بهداشتی و تعزیراتی و ... برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: از چندین واحد صنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد و ۴ نانوایی به علت عدم درج قیمت و وزن چانه، گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت تعطیلی مجاز به ویژه جمعه‌ها و عدم رعایت بهداشت پلمب شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا نظارت بر کار نانوایان و اصناف مختلف بطور مستمر توسط کمیته صیانت از حقوق عامه انجام و مردم شریف رفسنجان درصورت مشاهده هرگونه تخلف به اداره اماکن گزارش دهند.

بازدید سرزده گشت کمیته صیانت از حقوق عامه با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره نظارت براماکن عمومی، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، کارشناسان معاونت بهداشتی، نمایندگان جهاد کشاورزی و فرمانداری و بازرس اداره صمت امروز عصر از چندین واحد صنفی صورت گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید