درخواست متفاوت قعله نویی از ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۵۹۷۷۷۳
قلعه نویی خطاب به رئیس جمهور انتقاداتی از وضعیت ورزشگاه آزادی مطرح کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.
درخواست متفاوت قعله نویی از ابراهیم رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر سرمربی تیم ملی فوتبال با انتقاد از شرایط ورزشگاه آزادی از رئیس جمهور خواست که نگاه ویژه ای به این ورزشگاه داشته باشد.

تیم ملی فوتبال امروز سه شنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی آنگولا که در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد موفق به کسب برتری ۴ بر صفر شد.

در پایان این دیدار، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال با حضور در نشست خبری ضمن توضیح در مورد جریان بازی به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدای صحبت های خود خطاب به رئیس جمهور انتقاداتی از وضعیت ورزشگاه آزادی مطرح کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

قلعه نویی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم یک مطلبی را بگویم. از آقای رئیسی خواهشم این است نگاه ویژه ای به استادیوم آزادی داشته باشد. این استادیوم مظهر ملی است و یکی از استادیوم های کامل دنیاست. متاسفانه بیش از چهل سال است که از این ورزشگاه فقط استفاده می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: اینجا آبروی ورزش و فوتبال ماست. عسگریان آمده تا اینجا را شکیل کند. نیاز است نگاه ملی وجود داشته باشد. متاسفانه فضای سبز ورزشگاه هم در حال خشک کردن است. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم شهامت داشته که این مسئولیت را پذیرفته است. نمی دانم چه اتفاقی برای چمن ورزشگاه افتاده که شرایط خوبی ندارد. وقتی شرایط خوب نباشد طبیعی است این اتفاق بیفتد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید