اعلام زمان ائتلاف شورای وحدت در انتخابات مجلس

کدخبر: ۵۹۷۹۶۸
نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲۲ شهریور) در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد.
اعلام زمان ائتلاف شورای وحدت در انتخابات مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر پرهیز از بگو مگوهای سیاسی و لزوم شناسایی افراد شایسته، از زمان ائتلاف احتمالی این شورا با سایر جریان‌ها در انتخابات اسفندماه امسال، سخن گفت.

نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲۲ شهریور) در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد. منوچهر متکی دبیر اجرایی شورای وحدت در این نشست با اشاره به منسجم‌تر شدن تدریجی کارهای ستادی شورای وحدت اظهار کرد: در ۱۹ استان، وضعیت فعالی برای شورای وحدت داریم و شاهد فعال‌شدن پارلمان استانی در این استان‌ها هستیم.

متکی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات مربوط به اقشار، اصناف و معاونت‌های شورای وحدت تصریح کرد: در مورد ساختار و ترکیب کاندیداها در فهرست نهایی تهران لازم است تا بحث‌ها و تبادل نظرهایی داشته باشیم. بحث حضور زنان و جوانان و مکانیسم شناسایی افراد کارآمد و شایسته باید با مدلی مطلوب ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی هم با بیان اینکه شورای وحدت باید با تشکیلات خود ظرفیت‌سازی کند گفت: افراد توانمند و شایسته باید شناسایی شوند. ذهن خود را نباید با بگو مگوهای سیاسی درگیر کنیم. هنر یک تشکیلات قوی این است که افراد شایسته را شناسایی کند، آن‌ها را به میدان بیاورد و در معرض رای و رقابت در انتخابات قرار دهد.

پورمحمدی افزود: در هفته منتهی به انتخابات نهایتا تصمیم می‌گیریم که به دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم یا با سایر احزاب یا تشکیلات، همراهی داشته باشیم یا نداشته باشیم.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو هیئت مرکزی انتخابات شورای وحدت با ارائه تحلیلی از آخرین آرایش انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در تلاش هستیم از نمایندگان فعلی در هر حوزه انتخابیه، یک ارزیابی داشته باشیم و مواضع آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و نهایتاً با همین اطلاعات در خصوص نامزدهای استان‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

در ادامه این نشست، دیگر اعضای شورای وحدت ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص لزوم نشاط‌آفرینی و انضباط بخشی به فعالیت‌های این شورا در سراسر کشور، پیشنهادات و راهکارهایی را مطرح کردند. فعال‌سازی ایده پارلمان استانی، فعال‌شدن ستاد انتخابات شورای وحدت، ایجاد تشکیلات قوی، تدوین تقسیم کار دقیق و همچنین شناسایی و حمایت از نامزدهای توانمند و اصلح، مهم‌ترین پیشنهاداتی بودند که مورد تاکید قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید