پیش بینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری چک درباره جنگ اوکراین

کدخبر: ۵۹۸۱۲۲
ژنرال «کارل رکا» درباره جنگ اوکراین گفت، ضدحمله اوکراین شبیه فیلم‌های جنگ‌جهانی دوم نیست.
پیش بینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری چک درباره جنگ اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری چک گفت، جنگ روسیه-اوکراین همچنان تا مدت‌ها طول خواهد کشید.

ژنرال «کارل رکا» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری چک طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز عنوان داشت: هیچ‌کدام یک از طرف‌های درگیر در این جنگ قادر به تحقق اهداف خود در آینده‌ای نزدیک نیستند.

وی افزود: جنگ میان روسیه و اوکراین در عرض چند هفته به اتمام نخواهد رسید و این جنگ احتمالا تا مدت‌ها طول بکشد. مسئله مهم این است که ما باید اوکراینی‌ها را برای مدت طولانی حمایت کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری چک در پایان با اشاره به ضدحمله اوکراین ادعا کرد: این ضدحمله شبیه به فیلمی درباره جنگ‌جهانی دوم نیست و این مسئله زمان می‌برد. باور کنید که ما در حال بررسی انبارها، طرح‌ها و مفاهیم مختلف جهت ارائه بیشتر هستیم. ما همچنان تجهیزات سنگین برای ارسال داریم.

با گذشت همچنان ۱۸ ماه از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، هیچ چشم‌انداز مشخصی برای پایان این درگیری وجود ندارد. غرب همچنان به ارسال تجهیزات و تسلیحات به اوکراین ادامه می‌دهد و به اذعان مقام‌ها و رسانه‌های غربی، اوکراین در میدان جنگ به موفقیت چشمگیری نرسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید