استاد معروف دانشگاه تهران درگذشت

کدخبر: ۵۹۸۲۲۲
اقتصادنیوز: در پی درگذشت دکتر مصطفی علیمیری استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، رئیس این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.
استاد معروف دانشگاه تهران درگذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در  این پیام درگذشت دکتر مصطفی علیمیری را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت گفت.

متن پیام دکتر رئیس دانشگاه تهران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

قتل دسته‌جمعی کسبه در کرمانشاه

همزمان با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، همکار دانشگاهی جناب آقای دکتر مصطفی علیمیری که همواره به حسن خلق، مهرورزی، امانتداری و صداقت شهره بوده و در مکتب عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پرورده شده بود، به سوی پرودگار عالمیان پر کشید.

فقدان دکتر مصطفی علیمیری به عنوان یک معلم دلسوز که به پویایی و تحرک‌آفرینی علمی در عین فروتنی و سعه صدر، و حفظ روحیه نقادی در عین اخلاق‌مداری معتقد و پایبند بود، موجب تاثر اینجانب گردید.

ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید