ادعای عجیب بادامچیان علیه اصلاح طلبان؛ در دفاع مقدس حتی یک شهید نداده‌اند!

کدخبر: ۵۹۸۴۷۴
اقتصادنیوز: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در نامه ای به روزنامه شرق ادعاهای جدید علیه اصلاح طلبان مطرح کرد.
ادعای عجیب بادامچیان علیه اصلاح طلبان؛  در دفاع مقدس حتی یک شهید نداده‌اند!

به گزارش اقتصادنیوز در این نامه آمده است: جریان اصلاحات و لیبرال‌ها در دوران جنگ تحمیلی همیشه ساز مخالف می‌زدند. 

با فتح خرمشهر آنها اصرار داشتند امام آتش‌بس را بپذیرد و قوای صدام در سرزمین‌های اشغالی ایران باقی بماند و امام فرمود تا یک وجب از خاک ایران در اشغال قوای صدام است آتش‌بس معنایی ندارد.

جریان اصلاحات در ۸ سال دفاع مقدس یک شهید ندارد و به گواهی نشریاتش از جمله خبرنامه‌هایش همواره مواضع منفی داشته است. عناصر متعددی از این جریان اکنون در آمریکا و اروپا و در نقش اپوزیسیون و مخالف نظام اسلام هستند. دولت دوم خردادی آنها، در خط امامین انقلاب نبود و سکولاریزاسیون را دنبال می‌کرد. هزاران مدیر خدوم را برکنار کرد با این اتهام که مفهوم دوم خردادی را درک نکردند!! و به جای آنها عناصر اصلاح‌طلب را گذاشت و کوشید با آمریکا روابط داشته باشد ولی نتوانست

در خاطرات ۱۳۷۹ آقای هاشمی واقعیت‌های دولت دوم خردادی آشکار است و حالا شما تصور می‌کنید ملت فراموش کرده که دولت دوم خردادی چه مشکلاتی پدید آورد و آن دولت را موفق می‌نامید! انتخابات مجلس ششم در این دوران رخ داد که در  خاطرات مرحوم هاشمی‌رفسنجانی مشکلات و دخالت آن دولت در انتخابات مجلس بیان شده است و بالاخره شورای نگهبان آن انتخابات را باطل کرد لکن دولت دوم خردادی به مقابله برخاست و مقام معظم رهبری به شورای نگهبان فرمود بررسی صندوق‌ها را متوقف و انتخابات را تأیید مصلحتی کند و این کار شد ولی در مجلس ششم آن مشکلات و مسائل ناهنجار پیش آمد و مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد به فردی رأی دادند که مخالف جدی اصلاح‌طلبان دوم خردادی بود و در انتخابات مجلس هفتم دربست به فهرست مقابل اصلاح‌طلبان رأی دادند.

سپس دولت اصلاح‌طلبان اعتدالی بر سر کار آمد که مشکلات تورم، گرانی چندین برابر ارز و مسکن و مایحتاج مردم و چاپ اسکناس و افزایش بدهی‌های دولت به گونه‌ای شد که دولت آقای رئیسی نمی‌تواند به این زودی‌ها آنها را به قیمت عادی و قابل قبول برگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید